Klik her for menu »

Nyheder


08 feb 2019 - Personalekonsulent med salgserfaring

Indsendt af Nanna (naj) den Feb 08 2019
Nyheder >>

Brænder du for at være i tæt kontakt med kunder og vikarer, og har du salgserfaring? Er du vant til at yde et højt serviceniveau, og har du lyst til at arbejde i en virksomhed, hvor gode resultater bliver skabt i samspil med passionerede kollegaer? Så er det dig, vi søger som vores kollega i vores bookingafdeling i Hellerup.

Bemandingskompagniet har 15 års erfaring i vikar- og rekrutteringsbranchen. Vi er eksperter i at levere sundhedsfaglig personale til danske plejehjem, hjemmepleje og hospitaler. Som medarbejder i bookingafdelingen er det din fornemste opgave at sikre det rette match blandt kunder og sundhedsfaglige vikarer. Læs mere på www.bemandingskompagniet.dk.

 

De primære arbejdsopgaver omfatter

  • Booking af sundhedsfagligt personale til hjemmeplejen og plejecentre i Danmark
  • Sikre det perfekte match mellem kundernes behov og vikarernes kvalifikationer
  • Sikre en høj professionalisme i kontakten med kunder såvel som vikarer
  • Opbygge og udvikle kunde- og vikarrelationer
  • Ansvar for eget område, hvor du skal lave opsøgende salgsarbejde

 

Ansøgerprofil

Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har en baggrund som SOSU-assistent eller -hjælper. Vi lægger lige så stor vægt på, hvis du har erfaring med salg og service. Arbejdet vil i perioder være tempofyldt, og du skal derfor kunne lide, at der til tider er fart over feltet. Derudover lægger vi vægt på følgende kvalifikationer:

  • Rutineret bruger af Microsoft Office-pakken og flair for it er et must
  • Du kan arbejde selvstændigt og tager ansvar for løsning af egne opgaver
  • Du er udadvendt og forstår vigtigheden i altid at betjene kunder med et højt serviceniveau
  • En positiv tilgang, godt humør og gode samarbejdsevner
  • Du ser muligheder frem for begrænsninger

 

Du får

Et attraktivt fast job i et åbent og uformelt miljø med engagerede kollegaer. En fast stilling med en ugentlig arbejdstid på 30-37 timer alt efter dine ønsker.  Arbejdstiden ligger i tidsrummet 6:00-16:00 i hverdagene og enkelte weekender efter aftale. Arbejdet er sæsonbetonet, og vi forventer, at du er fleksibel, når det presser på.

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt, men senest 1. marts 2019. Samtaler afholdes løbende.

Ansættelsesdato: Hurtigst muligt

Har ovenstående fanget din interesse, så send en ansøgning til HR@powercare.dk. Alle ansøgninger behandles fortroligt. Du kan få yderligere information om stillingen ved at kontakte bemandingschef Tina Hansen eller driftschef Henning Fonnesbæk på tlf. 26 31 22 33.

 

Tilbage






Fordele ved at være ansat i Bemandingskompagniet:

  • Løn hver 14. dag
  • Feriepenge
  • Relevant undervisning
  • Pensionsordning
  • Personalegoder

... Blandt meget andet.

Læs mere her!



Hovedkontor
Bryggertorvet 1,
2900 Hellerup
info@bemandingskompagniet.dk

Akutte henvendelser og bestillinger:
Året rundt fra kl. 06-24

Tlf. +45 26 31 22 33